
שגרה – תובנה שהתחדדה לי
כבר שבוע שאני רוצה לכתוב לכן, והעומס, וחוסר השגרה האישי שלי (ב"ה בנסיבות משמחות) גרמו להגיע לזה רק היום. בשבוע

כבר שבוע שאני רוצה לכתוב לכן, והעומס, וחוסר השגרה האישי שלי (ב"ה בנסיבות משמחות) גרמו להגיע לזה רק היום. בשבוע

בימים האלו אני נתקלת הרבה בשאלה "האם שייק פירות מומלץ כארוחת בוקר?" לפני שאני מעלה את התשובה חשוב לי לציין

קרה לך פעם שלא היית רעבה בכלל, עברת ליד המטבח, ראית משהו "טעים" ופתאום מצאת את עצמך אוכלת אותו בלי

אני כותבת לך אבל אני בעצם יושבת לכתוב לעצמי. מרגישה בימים האחרונים מבולבלת. עוברת מתחושה אחת, לתחושת קיצון אחרת. הרגשת ריקנות,

יקרה איך את מרגישה?? כביכול שאלה שגרתית, אבל כמה משמעות טמונה בה בימים אלו. בתקופה סוערת ומתוחה כל כך, חשבתי

אפשר את הלב שלך לרגע? הסיפור שכתבתי הוא סיפור בדיוני. הוא הסיפור שלי, שלך ושלה, ובאותה מידה הוא

אפשר את הלב שלך לרגע? הסיפור שכתבתי הוא סיפור בדיוני. הוא הסיפור שלי, שלך ושלה, ובאותה מידה הוא

בפרק הקודם – תפארת אומרת: "הבנתי שטעיתי. ידעתי שאני לא אשמה, אבל לא חיפשתי רק לנקות את האשמה, אני מחפשת

בפרק הקודם: מהכיסא הסמוך קמה מישהי, היא קורצת לרונית ופונה אלינו: "נעים מאוד חברות, אני תפארת ואני

בפרק הקודם: כיסא חורק, שמחה נעמדת, מצמידה כף לכף ופוצחת בשירה "עוד יותר טוב, ועוד יותר טוב, ותמיד

בפרק הקודם: רותי התיישבה בהקלה. כמה נשים מחאו לה כפיים, האמת שמגיע לה. האווירה בחדר מתחממת, חיוכים של הזדהות גורמים

רגע לפני שנתחיל… אני ממש מתרגשת מרגע החשיפה של הפרק הראשון מסדרת נשים ומשקל, בלי סודות. הסיפור הזה שאת

בשבת קראנו על נוח, על המבול ועל התיבה המגינה. מגזין "לבית" של עיתון "המבשר" הזמין אותי להשתתף בכתבה. חשבתי שגם

האם גם את מרגישה מאוימת מהאכילה בתקופת החגים? האם את חוששת מתפריט חגיגי שישאיר אותך ללא אנרגיה ועם עודף משקל?

שנה טובה יקרה! חודש תשרי מוביל אותנו מחיל אל חיל. ראש השנה ויום הכיפורים מאחורינו, וסוכות כבר נוקש לו בדלת.